Vhodná predajná stratégia

Obrázok

40% potenciálnych zákazníkov nakupuje produkty na predĺženie, resp. zahustenie vlasov cez INTERNET. Sú to väčšinou vracajúci sa zákazníci e-shopov, ktorí vedia presne čo chcú. Majú s produktmi skúsenosť, poznajú svoj odtieň, vedia akú hustotu vlasov budú potrebovať. Jednoducho dôverujú nákupom cez internetový obchod. Ich najdôležitejším kritériom pri rozhodovaní sa stáva CENA. Toto sú zákazníci, ktorí nepotrebujú služby kaderníctiev, salónov a špecializovaných predajní. Hľadajú najlacnejšie možné riešenia bez akéhokoľvek fyzického servisu.

„Internetové obchody nedokážu poskytnúť zákazníkovi plnohodnotný servis okolo výberu ľudských vlasov. Získavajú zákazníkov nižšou CENOU“

60% potenciálnych zákazníkov hľadá „kamennú predajňu“ týchto produktov. Dôvod? Nemajú skúsenosť s aplikovaním, nevedia sa rozhodnúť pre vhodný typ vlasov z obrazovky. Nevedia, alebo nedôverujú nákupom cez internet. Potrebujú pomoc. Kamenné predajne však neexistujú! Jediný možný predajný kanál týchto produktov sú kadernícke salóny, parochňové štúdia a ďalšie špecializované predajne s vlasovými doplnkami, resp. kozmetikou.

"60% potenciálnych zákazníkov nechce nakupovať prostredníctvom internetu. Fyzické predajne však neexistujú!"
--------------------------------------

 

Kúpa vlasových setov na predĺženie, resp. zahustenie vlasov nie je jednoduchým procesom. 60% potenciálnych zákazníkov nevie, resp. nedôveruje nákupom cez internet. Parochňové štúdia sú momentálne predražené, preto potenciálny zákazník hľadá iné riešenia. Kadernícke salóny a špecializované predajne s doporučenou cenou (cca. 30% marža) sú ideálnym miestom na priamy predaj. Jedinečná príležitosť nájsť si svojich klientov.

"Snahou kaderníckeho salóna nie je konkurovať internetovému obchodu CENOU. Kadernícky salón, resp. špecializovaná predajňa sa sústredí na svoju skupinu (60%) zákazníkov. Na zákazníkov, ktorí hľadajú plnohodnotný servis okolo predaja."